Tillbaka hemma

Så var man tillbaka hemma i kära Whistler. Jarå! Efter lite mer beachhäng, goda middagar, för mycket shopping och allmänt mys i Charleston, var jag väldigt redo att återvända. Så två flygturer, mycket väntan med lodisar på Greyhounds busstopp i Seattle, en lång bussresa till Vancouver, vänta en och en halv timma vid fyra på morgonen på Donken och en sista bussresa så var jag äntligen framme i Whistler klockan halv åtta igår morse. Härligt värre.

Soligt värre blev det också dagen till ära, så jag och Gabs spenderade stor del av dagen vid Moguls uteservering. På kvällen blev det också grillning hos Fia/Lotta/Julia&Jempa (numera). Mys!

Idag var det dags för skidpremiär igen såhär två veckor sedan man åkte sist. Även om åkningen inte var den bästa så blev det en go dag i backen, med uppfinnandet av en ny sport. Frisbee-ski. Nice!

Så efter att ha testat två dagar kan jag bara konstatera att - JA, säsongslivet i Whistler är redigt bra i maj det med!













/Cam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0