Till Gabbi

Yay, jag fick ett inlägg! haha. Nice att du äntligen fick tummen ur och klippte dig, hehe ;). Ska väl inte säga något själv (speciellt med tanke på hur mina toppar ser ut just nu). Kan dessutom avslöja att även jag ska besöka fru frisör här i Charleston. Nu på fredag blir det klippning och förmodligen färgning. Spännande!

Övrigt då..

- Åh, glömde ju helt av sist när vi skypade att berätta att även jag har sommarjobb för i sommar. Jarå. Jag med sämst arbetsmoral ska göra comeback och arbeta 40-timmarsveckor. Hur ska nu detta gå? haha

- Jo, alltså jag vet ju att jag får solfräknar men just nu är det bara löjligt. Är helt prickig i hela ansiktet, ser ut som en dalmatin, haha!

- Liten note to myself, om man inte har varit i sol på ungefär ett halvår så tål kroppen ungefär ingen sol ALLS. Bara en påminnelse. Just nu har jag en inbränd bikinirosett på ryggen, den matchas lite fint med rand i pannan. Väldigt snyggt (du kommer skratta åt mig)..

- Jag vet att jag sa att jag hade shoppat en hel del. Räknade antalet plagg jag köpte på Forever 21 idag. Åtta stycken, hehe. Du får skriva om du vill ha någonting, smink, kläder, smycken?

- Åt sushi idag, gott men inte lika gott som samurai sushi (ja, jag saknar whistler och dig). Mycket take away därifrån så fort jag är tillbaka, deal?

- Nere vid beachen och i downtown såg jag en massa folk med longboards. Blev grymt sugen på att införskaffa en. Värt? Då hade vi (förmodligen mest jag, för du kan säkert redan) kunnat lära oss att åka i Whistler :)

- Slutligen så avslutar vi med ett litet musiktips. Denna gången är det inte Miike Snow, tro det eller ej, utan Florence + The Machine. Du kanske redan har hört den, men "Never let me go" spelas på repeat i min ipod just nu. Himla bra..

Kan inte komma på något annat som jag vill ta upp just nu. Bara att JA jag är grymt taggad på grillamys när jag kommer tillbaka till Whistler. Känns dessutom helt okej att solen kommer tillbaka när jag anländer. Win.

Tänker inte lägga upp någon vettig bild nu heller (kommer i nästa inlägg) så du får en söt bild på en flygande pug istället, enjoy!




/Cam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0