Till Camilla

Det här blir definitivt ett inlägg under random haha. Cams vi sa ju att vi skulle använda bloggen för att komunicera med varandra och när vi skypade förrut idag glömde jag säga att jag tog tummen ur och klippte mig här om dagen. Gjorde något som är så sjukt olikt mig och gick oplanerat in i en frisörsalong och klippte av över en dm! Att kyla, vind och mössor sliter på håret är ju kanske the understatement of the year. De totalt förstör det. Såhär kort har jag nog inte haft det på flera år men skönt är det.

Min nya favoritmössa. Ja, den är orange...


/En korthårig Gab


Kommentarer
Postat av: Felicia

Snyggo!!

2012-05-03 @ 01:38:21
URL: http://glasflisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0