5 maj

Hade egentligen bara kunnat skriva att det inte hänt något intressant alls... Men tänkte det var lite roligare med lite bilder istället (plus att jag har en del tid att döda haha).

Idag har vädret varit helt okej, men inte lika fint som de lovade. Förhoppningsvis kommer det bli sol med 17 grader imorgon som prognosen lovat för då kommer Cams hem till Whis. Hennes buss rullar in i Creekside 7.25 (!) på morgonen och då planerar jag att stå där med kaffe och svensk flagga!

Passade på att gå på valley trailen medan min tvätt blev klar.


Stannade en stund vid Alta Lake.


Alta Lake


Utanför vår älskade Southside Laundromat...

 

Vill inte tänka på hur många dollar jag lagt på de här satans maskinerna...



Och atm sitter jag här eftersom jag var så duktig och tvättade haha!


/G


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0