Shredding och allt annat ungefär

Tjena mittbena! Fortfarande jag (camilla) som håller bloggen vid liv. Den är lite lätt döende för tillfället som ni kanske har märkt, och det skyller jag på Gabbi hehe. Det lovades blogginlägg häromdagen, men vårt inläggsflöde ekar fortafarande lika tomt som vårt kylskåp för tillfället..

Anyways, sedan sist har vi hunnit med hemmafest, massvis med skid&snowboarding, jobb (för Gabbis del då..), parkhäng, bluebird-chill-på-roundhouse, utgång, fira Fridus som fyllt systemet-gammal, seriekvällar, afterski med mera. Väldigt gott och blandat med andra ord. Jag klagar inte, livet i Whistler är göööööött.

Gabbi och jag har även bokat biljetter till summerburst i GBG sommar. Jävligt taggat!

Nu tänkte jag avsluta det här inlägget med lite nya bilder. Självklart är det soligt, det är alltid sol i Whistler, haha!









/Camis

Kommentarer
Postat av: mamma

Ni ser inte ut att lida! Passa på och njut.

Kram mamma Birgitta

2012-03-05 @ 15:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0