Sa någon puder?

Tjenixen! All dålig uppdatering skylls från och med nu på pudret. Här i Whistler har det snöat massvis på senaste och mer ska det bli. Det gillar vi skarpt.

Kör på lite sedvanlig snabb-uppdatering, så sedan sist har vi; åkt massvis - både park, puder och pist, jobbat, ätit sushi, haft filmkvällar med hembakat, afterskiat och spelat kort, hängt på roundhouse, utgångar, promenad i solskenet, firat Lottas födelsedag. En massa blandat som vanligt. Det händer alltid något kul här i Whissie.

Övrigt så har jag också unnat mig själv ett par nya skidor. Japp. Känns bra, även om sparkontot ekar lite mer tomt numera. Blev ett par Atomic Access, 181cm långa. Ett par puderskidor för er som inte förstod det. Har nästan blivit en seriös skibum nu på sistone. I veckan som har gått har jag hikat flute och sedan hängt på roundhouse utan att köpa något. Idag har jag också premiäråkt mina skidor i khybers pass. Väldigt seriös, nästan.. haha. Dock skulle jag aldrig ge upp rundhus-hänget, det är ju det bästa med skiddagen ;).

Cheers!


vackert!


Taggat gäng uppe vid flute bowlen

/Camis

Kommentarer
Postat av: Friday

Älskar sättet du redigerar bilderna Cams!

2012-03-12 @ 16:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0