Kattfan

Hej igen. Blev förfrågad att förklara varför jag kallar den nya brädan för kattfan så här har ni svaret:

Är definitivt inte den snyggaste brädan jag sett... Men absolut den bästa jag någonsin åkt på. Kattfan är en hybrid (camber/rocker) och en 3a på mjukhetsskalan. Sjukt skoj att åka på. Dessutom är det riktigt roligt hur alla mina tjejkompisar säger "hur kan du köpa den där fula?" medan mina killkompisar säger att "katten är skitgrym".

Var som sagt inte överförtjust i dess graphics från början men nu älskar jag katten. Alltid lika roligt att stå i liftkön och höra "Aww there's a kitty on her board! But wait a minute... Is that a knife and a cigarette?!" haha.

/Gabs

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gillar den :)

2012-03-09 @ 12:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0