Ett litet livstecken...

Jahopp nu har uppdateringen fått lida lite igen från min sida då all min tid tas upp av jobb och snowboardåkning. Därför kör jag nu ännu en liten hänt sedan sist för andra och sista gången.

- Min familj har varit här och hälsat på
- Jag har nu äntligen köpt en ny bräda (kattfan<3) och den är himmelskt bra
- Hängt en massa i whis park med Erik och Camilla
- Haft staff party no3 och varit på den mest sjukaste och största husfesten jag någonsin sett

Utöver det har jag jobbat en massa som vanligt och trivs fortfarande riktigt bra på GC, haft en hel del goa bluebird-dagar, ätit en massa sushi och bara haft det riktigt gött. Whistler levererar fortfarande och jag älskar livet här alldeles, alldeles för mycket.

Over and out!




/Gabs




Kommentarer
Postat av: Anonym

Familjen gillade att vara och hälsa på!

Kan familjer säsonga tror ni?

2012-03-09 @ 12:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0