Aujourd'hui

Tjenare tjenare. Här om veckan hade jag ytterliggare ett staff party med GC och den här gången var vi i Squamish och spelade curling. Var sjukt roligt och curling är verkligen någonting som alla borde testa innan de dör haha.

Idag var jag, Camilla, Sigge och Erik uppe i backen hyffsat tidigt då vi alla var lediga. Började på Whistler men tog oss sedan över till Blackcomb för park, puder och Glacier Creek-häng.

På eftermiddagen åt jag och Camilla sushi (sjukt ovanligt, jag vet!) och sedan gick vi och fick Cams skidor och min bräda vaxade. Behövdes verkligen då vi hade vad som kändes som sämsta glidet i Whistler.

Ikväll blir det svenskt house party i Alpine och imorgon jobbelijobb.

Over and out!

/G



Cams lär Erik hur man torkar av sina skidglasögon!

Framförallt väldigt rena blev dem!

Kommentarer
Postat av: Lina

Bara en liten fråga, nu vet jag ju inte om detta är dialektalt... Men vallar man inte skidorna?



Hursomhelst, grym blogg! Ni får mig att drömma om att säsonga i Canada, precis som ni fick mig att drömma om Australien. Ni gör ju precis de resor och äventyr jag vill göra! Ni är grymma!

2012-03-20 @ 23:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0