Allt och inget ungefär

Hej hej hej! Kvart över ett visar klockan här i Whistler och jag borde nog sova som resten av mina roomies gör, men dricker man en stor mugg kaffe vid tio på kvällen för att definitivt hålla sig vaken på en bio, så går det som det går, hehe. Lite för pigg helt enkelt så jag langar ett väldigt spontant blogginlägg här istället.

På det senaste har det varit mycket födelsedagsfirande framför allt. Plus en go blandning av roundhousehäng, skid- och snowboardåkning, middagar ute, hemmafester, filmkvällar och annat. Gott liv med andra ord.

Övrigt så är det mycket funderingar kring framtiden här i huset. När ska man lämna Whistler? Stanna under sommaren? Vilken linje ska man välja till hösten? Ska man ens plugga eller fortsätta resa? osv, osv..
När det känns som lite för mycket beslut som ska tas så tröstar jag mig själv med citatet som finns på bilden här under. Allting brukar alltid bli bra i slutändan ändå, no worries liksom..


bild från toppen av flute igår

/Cams



Kommentarer
Postat av: Pa

Bilden e grym...

2012-03-28 @ 14:29:21
Postat av: Frida

Deee löser saaaaj! Bara ni kommer hem någon gång hyffsat snart, så är jag nöjd :)

2012-04-02 @ 22:48:06
URL: http://fridasfriday.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0