VM-GULD!

Igårkväll begav vi oss tillsammans med cirka 30 andra svenskar till baren Cinnamon Bear för att titta på jvm-finalen mellan Sverige och Ryssland. Stämningen var på topp, jugsen prydde varje bord och hejarramsorna användes flitigt.

Sådär 10.09 min in i förlängningen kom äntligen målet vi alla suttit och väntat på och glädjen bland oss svenskar var ett faktum! GULD TILL SVERIGE!!

Kvällen avslutade jag och Camilla tillsammans med några vänner med kaffe på Starbucks och sedan begav vi oss hemåt för nya VD. B r a dag!

Idag har det kommit en massa ny snö, jag ska njuta av mina sista lediga dag innan det blir en herrans massa jobb igen och så ska jag se hur lilla ryggen mår av att åka lite bräda igen. Håller tummarna!

/Gabbi

Edit: Hejhej! Camilla här, tänkte bara lägga till att stämningen var topp igår plus att vi var typ 60 svenskar, haha. Ni skulle hört hejandet. Andra sidan är ni klara blandades med pepp. Och när målet kom, precis som Gabbi skrev, så visste glädjen inga gränser. Nationalsången sjöngs och efter det kom låtar av Veronica Maggio, Markoolio och GES. Värt, haha.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter kanon. Vi håller alla tummar som finns att ryggen håller nu!! Kram kram

2012-01-06 @ 19:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0