Happy New Year

Då var det helt plötsligt 2012... G a l e t vad tiden går fort. Hela min föregående vecka bestod av jobb, jobb, jobb, mera jobb och jobb. Samt ett redigt stort nyårsfirande såklart! Helt otroligt hur mycket jag älskar att jobba på GC. Har så sjukt roligt varje skift och det händer något spännande varje dag. Förra onsdagen satte tex restaurangen försäljningsrekord vilket var helt otroligt. Folk satt och åt på golvet och vi sprang runt som galningar. Men roligt var det. Alla är så trevliga (förrutom de fyra småfulla killarna som kallade mig the freaking cheerleader of bussing haha) och vårt GC crew är oslagbart! Dessutom är det staff party nästa vecka woho!

Nyårsafton var förövrigt riktigt nice. Jobbade hela dagen och sedan när jag kom hem blev det, precis som Camilla skrev, dundermiddag med tjejerna och killarna. Känns bra att äta lite kött och få i sig lite välbehövligt protein haha.

Den här veckan blir det tre dagar jobb och nästa blir det hela fem dagar igen då det är alldeles för många på jobbet som ramlat och skadat sig och inte kan ta sig till dit. Det är allt från brutna handleder till dislocated shoulders och ryggskador. Kan med glädje berätta att min egna rygg i alla fall är på bättringsvägen. Kan förhoppningsvis åka lite i slutet av veckan. Är så glad att jag jobbar för blackcomb så att jag får vara uppe på berget varje dag och åka både dit och hem!

Simma lungt!

/G


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0