Tjabba-tjena-hallå!

Hallå alla glada! Tänkte uppdatera lite om senast. Först och främst kan jag väl börja med att skriva att bara en av oss lyckades överleva fredag den 13:e. I sedvanlig (o)tur åkte Gabs på halsfluss. Så en lyckad otursdag med andra ord. Men nu är hon uppe och går igen, efter hardcore painkillers och kåvepenin.

Förra veckan jobbade jag enbart två dagar, vilket resulterade i massvis med skidåkning och lite för mycket utgång för min del. Eller massvis med skidåkning var väl kanske lite att ta i, en hel del skidåkning stämmer nog in bättre. Sigge och jag är inte de seriösaste skibumsen eller...? Haha. Standarden är ju mycket-mycket lift, lite åkning och många timmar spenderade på Glacier Creek eller Roundhouse. Yeah, yeah. Riktigt bra vecka var det i alla fall.

Ska bli bättre uppdatering, lovar't. Tänkte slänga upp ett bildregn från senaste veckorna. Ikväll blir det nog utgång till Bills (som vanligt) och imorgon bär det av till Vancouver för att spendera lite para. Sweeeeeet!

Hare!



/Cams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0