Stukad fot, shopping, jobbeli-jobb och tacomys!

Tjenixen! Cams här igen, tänkte uppdatera er läsare lite. Sedan jag slängde ihop ett blogginlägg senast (onsdags?) så har Frida, Sigge, Elin och jag varit på en dagstur i Vancouver. Mestadels av tiden spenderades i Metropolis/Metrotown, vilket är ett gigantiskt shoppingcenter. Åkte hem sjukt nöjda, med massvis med kassar och konton som var mycket tommare. Inga skibum-poäng där inte, hehe.
Sedan har jag lyckats stuka min fot också. Väldigt bra, speciellt när alla verkar ha haft, jag citerar "bästa dagen hittills!!!!". Hej bittertjej_91..  Högra foten är svullen och äcklig, till och med såhär två dagar efter. Mina roomies konstaterade att "ajdå det där kan ju inte vara normalt". No shit. Jaja, tur att jag vet hur man tejpar skiten efter att ha spelat innebandy i många år.
Gabbi har jobbat en masé. Jobbeli-jobb-jobb. Det är hon som får vår lilla familj att gå runt ekonomiskt (hehe I wish..).
I fredag var det Moe's. Kul, kul, kul. Igår så var vi tacomys i Upper Village. Mycket trevligt, och alltid sjukt uppskattat med Tacos.
Idag så har Gabbi jobbat, som vanligt, och vi andra har degat. Jag har skypat med Sverige och sedan tagit en powder-promenad (för åkning är ju överskattat... eller??? buhu...) med Frida. Nu är det utgång i snökaoset som gäller. Jag och Frida vill till Longhorn, Gabbi och Elin vill till Moe Joe's. Decisions, decisions.

Cheers!



Elin och (lite) shoppingpåsar...


Klas fixar Tacos galant


söt och väldigt snöig Frida

/Cams

Kommentarer
Postat av: Michael

Camilla, hoppas foten läker...be careful.

2012-01-24 @ 09:23:10
Postat av: Linus gamborn

Jag saknar dig jätte mycket varije kväll. Kom hem till mig. Jag gråter 30 liter varije vecka. Jätte många kramar från din Linus

2012-01-24 @ 19:58:47
Postat av: Anonym

Hur går det med foten? Är det alltid någon skadad av er ? Hoppas den blir bra snart! /Eva

2012-01-24 @ 21:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0