Hej och hå

Jobb, jobb och åter jobb. Gör min fjärde jobbdag imorgon för den här veckan. Skulle ha varit ledig, men icke sa nicke - blev ombedd att jobba imorgon också. Får tänka på cashen, även om det känns surt för jag ville verkligen gå ut ikväll. Gabs är just nu och untzar på Local's night på Bills. Yeah, yeah..

Hur som helst så spelas Junior VM i hockey här i Kanada just nu. Det hoppas jag ni alla har koll på. Igår vann Sverige över Finland i semifinalen, efter sudden och straffar. Sjukt spännande. Satt och tittade via livestream från TSN. Så imorgon väntar final mot Ryssland. Patrioter som vi är planerar vi att öla och titta på matchen på någon pub/restaurang. Ansiktsfärg hade varit något, haha.

Nää, nu ska jag och lägga mig om jag ska lyckas masa mig upp imorgon när alarmet ringer vid sju..

Cheers!


/Cams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0