Halsfluss

Jahopp då var vi här igen. För er som inte vet så är jag en av dem som får halsfluss sådär fem gånger om året. Känns som att läkarna konstaterar varje gång jag är där och får penicillin att "ja om du får det en gång till får vi nog operera bort dem", men så blir det inget med det...

Var en av våra rumskompisar som fick halsfluss för ungefär en vecka sedan och ända sedan dess har jag väl vetat att det bara var en tidsfråga innan jag med skulle få det. Dock förstår jag inte varför jag alltid måste få halsfluss x1000? Medan hon knappt fick feber får jag istället 39,5 grader vilket resulterar i att jag inte kan stå upp i mer än en minut utan att det känns som jag ska svimma, jag kan inte äta och ja, jag kan egentligen inte göra någonting utan att bara ligga här.

Har haft halsfluss i Sverige, Australien, Thailand och nu också i Kanada. Kanske något att ha med på CVt haha. Så nu ligger jag här, tuggar kex, dricker cola ur sugrör och knaprar en alldeles massa för mycket piller - tack och lov för serierna och filmerna på datorn.

Hoppas ni andra njuter av pudret, det ska komma ca 40- 90 cm i mitten av veckan! Längtar.

/Gabbi




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0