Fredagen den 13onde

Tjena tjabba hallå. Vårt staff party var epic och jag hade hur kul som helst. Tog x antal dagar att repa sig efter det dock och jag och några få andra jobbade dagen efter haha. Men det var bara roligt att se hur alla tog sig genom den dagen.

Idag blev det aprés på Merlins med min arbetskompis Malo och de svenska killarna bjöd på en massa dans uppe på surf boarden. Extremt trevligt. Imorgon jobbar jag min sista dag den här veckan innan jag har ledigt i tre hela dagar (!) - HALELUJAH!

Nu ska de andra flickorna ut i byn och vi får se om jag orkar hänga på med tanke på att jag faktiskt börjar 7 imorgon...

Ha en fin kväll alla ni andra!

/Gabbi

Mm jag älskar mitt liv ganska mycket nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0