2011 is so last year


Hej bloggisen!
Både jag och Gabbi har jobbat mycket nu i veckan,
då det varit superbusy här i Whistler. Hur som helst så vill jag önska
alla er läsare gott nytt år! Hoppas ni hade en bra nyårskväll.
Vår var riktigt bra. Lyckades laga till en riktig lyxmiddag i vårt kök.
Klyfpotatis med rotfrukter och morot i ugn, stekt kött, två olika såser,
sallad och bröd till det. Mums. Sedan bar det av till en hemmafest
knökad med svenskar. Trevligt. Så där stod vi ute i snön och räknade
ner till tolvslaget, nio timmar efter Sverige och sjutton timmar efter
Australien. Mäktigt.

Idag mår jag som jag förtjänar. Baksmällan från helvetet sitter som
den ska. Börjar vakna till liv nu på kvällen, och då det är det snart dags
att sova igen. Mobilen är borttappad och ändå återfunnen.

Yeah, yeah - nu ska jag avsluta detta lite lätt förrvirrade blogginlägg.
Må 2012 bli lika awesome som 2011.

Cheers!

/Cams

Kommentarer
Postat av: Pappa

Gott Nytt År!



Happy New Year!

2012-01-02 @ 16:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0