10-01-2012

Hej alla läsare! Idag var första dagen jag åkte som vanligt efter att ha skadat ryggen och det gick verkligen bättre än förväntat! Som bilderna nedan visar valde jag verkligen rätt dag att börja åka igen då det var blå himmel, strålande sol och jag var ledig från jobbet! Vi tog oss dessutom upp till glaciären på Blackcomb och fick ett helt otrligt åk efter att ha hikat en liten bit uppåt. Lite senare käkade vi lunch på Rendevouz och det blev grekisk lamb souvlaki. Ikväll blir det staff party för mig på Dusty's med GC så nu ska jag snart börja göra mig redo. U n d e r b a r  d a g!


/Gabbi



Kommentarer
Postat av: Michael

Living the dream...

2012-01-12 @ 14:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0