Live fast die young, bad girls do it well

Go' kväll alla där ute. De två sista dagarna har varit relativt hectic och jag skulle inte vilja säga att jag rekomenderar sex timmar sömn på 48 timmar... Det är så man gör det i Whistler antar jag haha.

Nu har jag i alla fall finbesök från Sverige vilket är helt underbart roligt. Dagen har spenderats inne i the Vill där jag har agerat tour guide och sedan även på Splitz där vi åt Whistlers mest beryktade och godaste hamburgare.

Imorgon blir det åkning hela dagen lång så nu ska jag kolla klart på TVD om mina ögon kan hålla sig öppna och sedan SOVA.

Natti!

/Gabbi


Skönaste nya låten från M.I.A.

Kommentarer
Postat av: Alexandra (KAKHUSET)

Ni verkar ha det gökul därborta! :D

2012-02-10 @ 07:49:51
URL: http://www.kakhusets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0