Lite recap

Att blogga kontinuerligt är ju rätt överskattat har jag hört. Hehe. Vad har hänt sen senast jag bloggade? Gabs har haft sin familj här i tio days. De åkte hem idag.. tiden går verkligen superfort. Så Gabbi har joinat vår lilla familj igen, numera med fler näringsämnen i kroppen efter alla lyxmåltider hon har ätit, haha!

Påtal om lyxmåltider så körde vi en trevlig tjejmiddag på Valentine's day. Supergott och supertrevligt. På tisdagen testade jag dessutom snowboard(!). Lyckades få till svängarna till slut. Trillade en masé såklart, men ojoj vad kul det var!
Har även hunnit med att jobba lite, åka lite skidor, hänga på Roundhouse och bli sjuk. Väldigt roligt, förutom det sistnämnda då. Segdraget är det också, speciellt eftersom jag är så dålig på att vila. Men, men det löser sig. Positive thinking!

Den här veckan langar massvis med jobb, både för min och Gabbis del. President-week vilket är synonymt med vallfärdning av amerikanska turister. Är schemalagd fem dagar, vilket känns lite mycket med tanke på att jag chillat sönder på det senaste och snittat ca 1-2 jobbdagar per vecka. Jaja.

Gabbi har äntligen fått sin nya bräda nu också. Så nästa gång vi båda är lediga och friska så ska vi hänga i park. Då kommer videofilm på våra första 180's. True story, bro!

Ja, det var väl en liten rörig sammanfattning. Livet är Whistler är grymt bra. Tack hej!


Mina fina snowboardboots som införskaffades från re-use-it center för 25 dolares


Frida och jag krossar allt motstånd i vår matlagningstävling, här ovan chokladfondant


Katrina och Julia


gott!


Fia och Mathilda

/Camis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0