Let us stay young

Hej hej, hemskt mycket hej! Såg att Gabbi lyckats klappra lite på tangentbordet och langa ett inlägg. Good work mate. Nu får ni bloggläsare vänta ytterligare en månad på hennes nästa uppdatering.. hehe..

Hänt sedan sist? Jo, för att uppväga Gabbis workaholic-liv så har jag tagit på mig att lösa motsatsen, dvs. fett lite jobb. Snittar numera en till två dagar i veckan. Lite för lite egentligen, men jag klagar inte för det är rätt skönt att just det - inte jobba. Har Frida som kan hålla mig sällskap eftersom hon inte jobbar för tillfället heller.

Vi har hunnit med en hel del sedan jag uppdaterade sist. Massvis med häng på roundhouse, svensk-picknick, skidåkning, apré, utgångar och liiiitelite jobb. Livet på en pinne, helt enkelt.

Slänger in lite blandade bilder och langar mina tre nya favoritlåtar - lyssna!,
Cheeeeers!


Foster the people - Helena Beat

Lucas Nord vs. Urban Cone - Let us stay young

M83 - Midnight city


Shreddar med Fia




På Rendevouz uteservering


Svenskhäng-i-gäng








Fridolf och Siggie taggar roundhouse-lunch.. hehe




Roundhouse - numera vårt stammisställe



/Camis





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0