Efter regn kommer solsken

Det här har minsann inte varit någon rolig vecka. Det har totalt ösregnat 24/7 de sista dagarna och i princip varje dag så är det någon som åker ifrån Whistler och som man måste säga hejdå till... Dessutom är Camilla nu i USA där hon kommer vara de närmsta 9 dagarna, så det är med andra ord bara jag, Sigge och Frida i lägenheten.

Imorgon har jag mitt sista riktiga skift på älskade GC och på söndag ska vi träffas för att städa och stänga ner hela resatuarngen.

Helt otroligt hur hela Whistler kunde ändra utseende på så kort tid. På endast några dagar gick det från snö, solsken och Telus-festivalen till ösregn och vad som känns som ett folktomt Village...

MEN inte tänker jag sitta här och bara skriva världens deppinlägg. Oh nej, för trots att vi som stannar kvar för våren/sommaren blir tvugna att säga hejdå till alla som åker innan oss så har vi så mycket roligt framför oss. På söndag lovar väderprognosen 15 grader och strålande sol, jag är ledig hela maj, vi är ett superskönt gäng som stannar och våråkningen kommer vara grym!

Efter regn ska det ju banne mig komma solsken!!


Min lite smådeppiga utsikt i skrivande stund..

/G

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0