So let's set the world on fire, we can burn brighter than the sun

Gärna blogga om att man ska blogga och sedan skita totalt i att uppdatera. Vilken rebell jag är, hehe. Så, uppdatering var det ja, ehe. Livet i Whistler är fortfarande redigt gött. Men tiden börjar gå mot sitt slut här och det känns lite tungt. Lite separationsångest på det. Men alla saker har väl ett slut förr eller senare, i guess.

Så för att dra en liten recap;

- Gabban och jag har bokat om våra hembiljetter! Jarå, istället för att lämna vancity 5 maj flyger vi hem 25 maj. Lite gött försommar-häng i Whistler är ju inte fel liksom..
- Jag drar ner till Charleston i 9 dagar för att hälsa på farmor&farfar och Vickan som pluggar där. Planen är att leva gött, slappa och bli väääldigt solbränd.
- Vi har haft första grillkvällen också. Så mysigt och gott!
- Jag har nått mitt mål för säsongen, mer än 75 dagar på berget. Detta firades med första medhavda lunchlådan..
- Här i Whistler börjar det bli varmare, men i slutet av maj/början av april kom flera dump vilket ledde till lite mer härlig pow-åkning.
- Svenskpicknick!
- Mycket Roundhousehäng och kortspel.. såklart
- Plus fest.. Whistler alltså
- Lite jobb på det
- Släng in lite middagar och mysfikor med mina roomies så är vi hemma

Telusfestivalen pågår dessutom just nu, vilket innebär spelningar, tävlingar och blandade events. Nice!

En vecka kvar i Whistler innan det bär av söderut.. galet, galet!





/Cam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0