Say you will

Hej bloggen. Nu tänkte jag blogga om att jag ska blogga. Japp, ikväll tänkte jag sleva in en liten sedvanlig "vad har hänt sedan senast"-update. Har inte tid just nu bara för nu ska jag gå till jobbet. Precis - hör och häpna - jobb. Kan nog behövas med tanke på att jag ignorerar allt som har med budget att göra. Yeah, yeah..

Sålänge får ni en grymt bra låt att lyssna på och en härlig bild på Gabs från vår afterwork/middag i solen i fredags;


Miike Snow – Bavarian #1 (Say You Will)

 

 

/Camis




Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad hande med att du skulle blogga milla ;) Still waiting!! Jag vill hora allt om era planer! Har ni bestamt om ni ska stanna langre, plugga eller nagot annat spannande? Pussar och kramar fran Peru

2012-04-16 @ 16:53:59
URL: http://mikrokosmos.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0