På resande fot

Hej, hej, hej! Ser att Gabbi har tagit över rodret för bloggen - det gillar vi. Jag tänkte slänga in ett lite blandat inlägg här på bloggen. Befinner mig (som ni kanske har förstått) inte längre i kära Whissie. Just nu sitter jag ute på en veranda i kvällsolen här i Charleston, SC. Lite mer behaglig temperatur såhär på kvällskvisten för oss som är vana vid snö och kyla, hehe.

Sedan jag bloggade senast har det hunnits med massvis i Whistler. Försökte klämma in så mycket som möjligt sista tiden. Fester, restaurangmiddagar, telusfestivalen, skidåkning, häng osv. Såg dessutom Urban Cone under Telusfestivalen. Riktigt kul och otippat. Började lyssna mycket på dem efter att jag hörde "Let us stay young" där någon gång i början av februari..

Början av denna veckan kantades av mycket avsked. Usch. Sedan på tisdagen blev det även vår tur att säga hejdå. Calle, Erik, Daniel och jag tog bussen ner till Seattle där vi hade två dagar innan de skulle flyga hem och jag skulle flyga ner hit till Charleston. Blev en riktigt nice minisemester, trots att två av dem kommer från Stockholm (keeeeeex). Haha, var bara tvungen Daniel ;)

Har nu haft två heldagar här i Charleston som har bestått av sol, bad, god mat och shopping. Härligt avslappnande. Men jag saknar Whistler lite ändå. Påtal om Whistler, så gjorde Gabbi ett finfint jobb att sammanfatta säsongen.
Hur som helst så är det väldigt lugnt här, vilket är ungefär den totala motsatsen mot vad Whistler är. Whistler är hets, i alla dess former, och jag saknar det lite. Yeah, yeah - snart är jag tillbaka i Canada igen och då lär jag säkert sakna värmen haha. Lika bra att passa på och njuta så mycket jag kan medan jag är här :)

Pike Place Market @ Seattle

Glad Calle


Frukost

Om vi var nöjda med vårt val? - JA!


På secondhand-jakt

Mycket uteliggare i Seattle, här en going som berättade skämt


Casualposing at its finest


Första starbucks ever

Avslutade vistelesen med en riktigt god middag

Framme i Charleston



grillat är godast


/Cam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0