Packa pappas kappsäck

Tjenare! Vid nio ikväll stod äntligen all packning vid dörren. Har småpackat och fixat olika saker hela dagen. Var så nöjd med mig själv för allting jag ville ha med mig gick i min väska. Jättenöjd ända tills jag vägde den... 28kg... fasen då. Då vart det bara att banta bort 5kg. Lyckades med det och nu står min stora väska plus skidväskan och väntar på att få resa.

Har precis som Gabs spenderat denna sista fredag med att mysa med familjen. Lunchade med pappa och broder på Mikado idag. Mums. Sushi och thaibuffé är det bästa.

Yeah, yeah. Imorgon bär det av. Galet. Syyyyyyyns!

packning in progress

gigantisk väska - 23,3kg plus skidbag 13kg..

/Camillaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0