Jetlag?

Jag är medveten om att jag brukar få grymt med jetleg när jag reser långt. Det var samma sak till Kina, Sydafrika och Australien. Men det här tar ju nästan priset...

Efter att ha kommit tillbaka till rummet och slappat ett tag bestämde vi oss för att ta en kort power nap. Jag lägger mig 17.00 och sätter alarmet på 18.30 för att inte sova för länge.

Plötsligt vaknar jag av ett högt ljud när Camilla tappar något i golvet. Min första tanke är gud vad tidigt det blir mörkt här. Eller...? Letar febrilt i mörkret efter mobilen jag lagt på sängbordet men hittar den inte. Finner den senare nere vid mina fötter och blir smått förvånad då klockan står på så mycket som 23.45!! Med andra ord lyckades jag på något sätt stänga av väckaren mitt i min jetlag-koma och somna om igen utan att ens öppna ögonen...

Nu gäller det att hålla sig vaken så länge som möjligt och någonting säger mig att det inte kommer bli särskilt svårt att gå upp tidigt imorgon (smart Gabriella). Får nog bli att kolla på en film helt enkelt.

Godnatt till alla er där hemma!

/Gabs

Kommentarer
Postat av: sevendaysaweek

sv: tack så mycket!

2011-10-31 @ 21:25:58
URL: http://www.sevendaysaweek.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0