Whissie

Ey, what up y'all? Jag och Gabbi hänger på hostelet just nu. Mysigt. Börjar dock bli väldigt taggad på party så imorgon blir det nog utgång, varesig vi har boende eller inte, hehe.

Övrigt? Jodå, vi har varit på två visningar igår och en visning idag. Vi ville verkligen få ett av husen igår och ett idag, men vi fick inte något av dem (it suuuuucks). Jaja, bara att gå vidare. Min wingman har ju fått jobb också. Congratz till henne! Siggie och Frida har ju också jobb, så just nu känner jag mig rätt utanför i min arbetslöshet. Försöker att inte deppa ihop för det. Har lämnat lite fler CV:s idag och varit på en job fair. Nu till det mest roliga. När jag var på intervjun på Tommy Africa's och man skulle välja vilken position man söker till så sa hon jag pratade med att jag skulle passa bra som female bouncer. Det är detsamma som dörrman/vakt. HA! De vill ha några kvinnliga bouncers i år och hon tyckte jag var lång nog och såg ut att ha pondus. Fredrik, där ser du - jag är klassad som biff numera, haha! Hade varit rätt sjukt och kul om jag fick det jobbet. Får se. Har också pratat lite med Peak Performance som ska öppna en butik här i nästa vecka. De hade redan tillräckligt med retail personal, men när jag nämnde att jag var svensk och gärna hade jobbat dör tog hon glatt emot mitt CV och sa att hon skulle höra av sig om det blir en öppning.

Well, well. Nog om mig och mitt jobbprat. Tänkte ge er lite mer bilduppdatering. Som ni vet har vi hängt en hel del på Starbucks. Donken har även besökts några gånger (vad gör man inte för free wifi). Det bästa med McD är dock utsikten. Grym utsikt över hela Balckcomb-bergets alla slopes. Awesome!

Höres!

Titta vilka vi hittade på Maccas ;D

Iiiiih! :)

Free wifi(Y)

Mysigt Starbucks-deg med Gabs, Frida & Siggie :D

Tänkte bara berätta att er bild av kanadensiska fjällhus stämmer (haha!)

/Cams

Kommentarer
Postat av: lillebror

Hur värt är inte det då?! Female bouncer är ju givet! Stå och prata med folk osv. ;)

2011-11-07 @ 08:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0