Väskproblem

Idag händer det ingenting... Haha. I alla fall inte på dagen. Men ikväll ska Camilla provjobba och förhoppningsvis blir det även en premiärutgång här i Whistler.

FYI så har det regnat hela morgonen och det är dimmigt och grått. Med andra ord undrar man om ryktena att berget ska öppna tidigare verkligen stämmer. Får väl hoppas att regn i byn betyder snö på berget.

För att göra något med vår dag åkte vi i alla fall in till Village och nu sitter vi på *trumvirvel* Donken! Har ätit varsin liten äppelpaj och utnyttjar internet.

Efteråt tänkte vi promenera runt lite och leta väskor. Camilla behöver en större handväska att ha datorn i och jag behöver en ryggsäck som jag ska ha när jag åker bräda till jobbet. Ganska trevligt problem om ni frågar mig.

Vi hörs lite senare!

/Gabs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0