Som ett höstigt Göteborg

Som ett höstigt Göteborg. Precis så känns Whistler just nu när all snön töat bort, himmelen är grå och det regnar från och till. Snön kom tillbaka! Snälla?

Efter att ha duschat och ätit (dvs. blivit människa igen) så har Gabbi och jag degat i all-rummet. Jag har dessutom gjort mig iordning och sitter just nu i Whistler Villages bibliotek. Ska snart sticka iväg på min second interview för Tommy Africa's. Wish me luck. Efter det så kommer Gabbi in så ska vi käkade och hänga lite här. Klockan sju ska jag på andra info mötet inför eventet imorgon som jag ska jobba på. Japp, mycket spännande. Berättar mer om det i ett annat inlägg.

Slänger in en fin bild på Gabbi, tagen utanför Starbucks i Creekside.


/Cams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0