SNÖÖÖÖ

Godmorgon alla glada. Idag snöar det helt otroligt mycket och på bara några timmar har marken blivit helt täckt av puder. Förväntningarna inför fredag är skyhöga!!

Dock kunde jag inte hämta ut mitt liftkort igår (...) och jag anar att det beror på att restaurangen jag ska arbeta på inte öppnar förrän nästnästa helg. Ska ta mig bort dit sen igen och kolla om det går bättre idag, men om jag nu trots allt inte skulle få mitt staff pass tills på fredag så har jag ju i alla fall en riktigt nice afterski på vårt lokala hak Dusty's att gå på.

Annars är det inte mycket som står på schemat idag och jag har inte nästa möte med jobbet förrän nästa vecka. Antagligen blir det någon varm dricka på Starbucks eller något annat café och kanske en långpromenad i snön. Helt okej om ni frågar mig.

/Gabriella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0