Shredding that mountain

Hej alla glada! Idag har även jag gjort skidpremiär. Hur underbart var inte det då? Det har snöat hela dagen, så långa backar fyllda med puder kändes helt ok.

Vad som däremot inte känns helt okej är Whistler Blackcombs buggar i deras ansökningssystem. Fyyy! Orkar inte dra hela situation här i bloggen. Anyway, min arbetssituation suger helt enkelt. Lyssnar på Coldplay's underbara "Don't let i break your heart" och känner jaja skitsamma då. Livet får lösa sig själv helt enkelt. Jag kan inte mer än försöka. Jag kan inte mer än att göra mitt bästa med att söka jobb. Sedan så får väl Gud ha något emot mig då, come at me bro liksom (förlåt Gud jag menade inte det där sista, men lite hjälp hade varit att önska). Summa sumarum - dags att sluta deppa och börja peppa. Jag har fina vänner och bästa familjen runtomkring mig.

Ska nu avsluta det här inlägget med att visa hur mysigt det känns att sitta inomhus och bara titta ut. Gabbi och jag begav oss ut i djupsnön förut bort till Creekside market och köpte choklad. Den avnjöts sedan till ett färskt avsnitt av Gossip Girl. Gött.

Lots-of-love!


Har snöat ungefär en halv meter bara idag(!)

/Cams


Kommentarer
Postat av: Pa

Så gott att höra...finns få saker som är så kul som att åka skidor...

2011-11-22 @ 08:23:38
Postat av: Anonym

Har Frida och Signe någon blogg/ några bloggar?

2011-11-22 @ 15:58:18
Postat av: Eva

Låter helt kanon. Så mycket snö och mer på gång.....

2011-11-23 @ 20:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0