Packa pappas kappsäck Del 2

Eftersom vi med största sannolikhet flyttar ut från vårt hostel ikväll bestämde vi oss för att packa ihop vårt pick och pack denna morgon. Eftersom Camilla ska jobba på ett fancy event ikväll så vaknade jag själv i vårt lilla krypin och möttes av Cams väskor som står så fint packade i ena hörnet. Slänger sedan en blick på mina egna saker och bestämmer mig för att... somna om!

Gick helt okej att hålla reda på alla saker och låta dem ligga fint staplade i ungefär en vecka. Men sedan gick det utför. Förstår inte hur vi kunde leva ur ryggsäckar i hela två och en halv månad i Oz. Tröstar mig därför nu med bra musik plus snowboardfilm medan jag så sakta börjar ta tag i kaoset.

Vi hörs senare!

/Gabbi

Hälften...


Kommentarer
Postat av: Eva

2011-11-11 @ 19:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0