Opening Day med mera

Hej bloggisen plus alla followers! Förlåt för utebliven uppdatering. Bara det att jag verkligen har haft zero bloggmotivation. Har mått piss de senaste tre dagarna (ni som följer min vanliga blogg har säkert märkt det). För mycket oro och ångest för min smak. Inte så att min situation har ändrats någonting nu, bara det att jag försöker ha en sundare och mer positiv inställning till det hela. Tack för all peppning hemmifrån <3!

Anyway. Har varit möten och deg som stått på Gabbi schema och jobbsök som stått på mitt de senaste dagarna. Igår var hon, Frida och Siggie ute på premiäråk. Lär ha varit grymt, hon får berätta mer om det här själv. Jag kan tyvärr inte ge en status på åkningen ännu.
I torsdag var vi alla fyra på The Welcome dinner. En middag anordnad av kommunen för att välkomna alla säsongsarbetare här. Middag och information blandades på ett bra sätt. För 5dollar var fick vi dessutom den mest himmelska maten. Så himla gott. Förutom middag bjöds det också på äpplepaj med grädde och caramelsås till efterrätt. Behöver jag nämna att vi alla gick därifrån med överfyllda magar. Portionerna var lite annorlunda mot vad vi är vana vid, haha!

Bilder kommer snart! Bjuder på denna fantastiska film om opening day så länge.
Cheers mates!

Embedded Day 5 – Celebration from Whistler Blackcomb on Vimeo.

 

/Cams


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0