It's so cold, sooo cold, It's so cold, sooo cold

Kallt. Man märker att ett lågtryck är påväg big time. Inte mig emot, det betyder mer snö på berget - wohoo! Fast varför bryr jag mig egentligen, jag är ju den enda stackaren utan lifkort (buhu). Jag får väl helt enkelt promenera upp i backen.. haha.

Anyways, dåligt med uppdatering. Sorry för det guys. Söndagen bestod mest av deg. På kvällen körde vi dock igen. Söndagstraditionen måste ju föras vidare (Manlysöndagar♥).

Igår spenderade mina tre roomies hela dagen (okej, fyra timmar) på ett informationsmöte för Whistler Blackcomb. Vad jag har förstått så var det mycket propaganda och uppmaningar. Själv spenderade jag dagen med att skypa, gå på en jobbfair, hämta ut min första lön i Whistler (sweet!) och slutligen en lång svenskfika. Gött, gött. Tog det lite lugnt på kvällen sedan. Städade i lägenheten, gjorde lyxmiddag till mig själv och satt och lyssnade på musik. Sedan anslöt sig mina roomies och vi chillade tills det blev dags för att sova.

Idag så tänkte jag kötta med CV:n. Ska bege mit ut snart. Annars så är planen att tvätta, handla, hämta SIN-number på posten, hämta mina skor på UBC Lodge. Lyckas jag med allt detta idag kommer jag vara nöjd ikväll. Känns produktivt, haha.

Nää, nu ska jag bege mig. Höres! :D


Pasta med tomatsås plus loaded med grönsaker,
ingen vitaminbrist här inte - haha!

/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0