"I LIFTEN!!"

Hej hopp allesammans! Tänkte jag skulle berätta om Gabbis och min skiddag igår. Jag skulle kunna beskriva den med tusen ord men det räcker med ett ord - magiskt! Helt underbart var det. Totalt blå himmel och gött underlag. Det var pistat och hårt under men ändå lössnö på. En del vill ju ha massivt med puder, men både jag och Gabbi var riktigt nöjda med hur backarna var igår. Att det dessutom var blå himmel gjorde sitt, att kunna åka utan skidglasögon i solen. Sweet, man!

Här kommer lite bilder från gårdagen:



















/Cams

Kommentarer
Postat av: Annniiieee

Vad harligt det ser ut!! Ar tillbaka I Sydney men det ar lite tomt utan er, kommer ni nagonsin att komma tillbaka? Det ser super harligt ut anyway. Masssaaa pussar Fran aaaaaannnnie I ausssie xxxx

2011-11-30 @ 12:10:45
URL: http://Anneej.blogspot.com
Postat av: Pa

Så Nice!!!

2011-11-30 @ 14:11:52
Postat av: Eva

Vill också vara där!!! Med er!!! Puss och kram

2011-11-30 @ 15:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0