Friday Night

Sitter i soffan (läs: halvligger sjukt osmickrande) i sällskapsrummet på vårt hostel. Det är våran första fredag kväll här i Whistler och det "firar" vi med choklad från the vending machine, Gossip Girl och Friends.
Nu i helgen har vi några lägenhetsvisningar som vi hoppas på. Börjar gilla vårt tillfälliga hem mer och mer, men tyvärr är det inte gratis att bo här.

Vädret har varit superfint även idag med sol och klarblå himmel. Det mesta av snön ligger också kvar tack vare att det är så kallt som det är. Trots att vi har på max med värme i vårt lilla kryp in, sover vi båda två med tjocktröjor, raggsockar och filtar.

Igår lyckades jag för första gången hålla mig vaken efter 10pm. Dock tror jag inte att jag har lika tur idag då klockan bara är 9 och ögonen redan har börjat klia. Minns att jag upprepade gånger under Australien-tiden skrev att sova kan man göra när man är död... Men nu, more jetlaged then ever, börjar jag faktiskt fundera på om det kanske tilll och med är underskattat haha.

Åter igen önskar jag alla er där hemma godnatt och trevlig helg!

/Gabs

Stop being afraid of what can go wrong
and start thinking of what can go right.

Kommentarer
Postat av: Frida- studentliv i Karlstad

Lycka till med lägenheterna ;)

2011-11-05 @ 12:11:41
URL: http://fridasfriday.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0