Första arbetsdagen

Godkväll till alla som befinner sig i Whistler och godmorgon till alla därhemma. Idag har jag arbetat min första dag som busser på Glacier Creek. Dock har inte restaurangen öppnat än, så vi som ska jobba öppningshelgen var mest där och städade, fyllde på lagret och käkade pizza. Första intrycket var riktigt, riktigt bra och det verkar som jag kommer jobba med er superskön blandning av människor.

Var dessutom helt surrealistiskt när arbetsdagen var slut klockan halv fyra och man tittade ut genom fönstret och det var helt tomt i backarna. Så när vi väl slutat samlades vi oss (ca 30 pers) utanför restaurangen och åkte ner tillsammans från det helt tomma Blackcomb-berget. Sweet!

Imorgon börjar det på riktigt för då öppnar restaurangen. Ska bli sjukt spännande att få jobba lördag/söndag! Stället är enormt och man kommer garanterat få träffa mycket folk. Bryr mig inte ens att jag börjar supertidigt och ska möta upp de andra kl7 för jag vill så gärna sätta igång!

Återkommer imorgon när jag slutat för mer info!

Cheers!

/Gabs



Nöjd tjej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0