Färska vattendroppar below zero

Färska vattendroppar below zero - även känt som nysnö, fanns i massvis igår i skidbacken. Heaven var det. Pistat och puder i en spännande blandning. Tänkte jag skulle skriva det här inlägget som en riktigt skibum så here we go: Vi stod och köade i en och en halv timma innan liften upp till berget öppnade. Riktigt hardcore. Men det var värt det för att kunna åka i all freshie med mina puder lagg. Awesome!

Hehe, okej om sanningen ska fram så kom vi till liften ca tio minuter efter den skulle öppnat ordinarie tid. Vi fick sedan stå och vänta i en och en halv timma tills de öppnade den. Tydligen var det för hård blåst uppe på berget. För övrigt så är freshie den nyfallna snön, även känt som puder, plus mina puder lagg är vanliga gamla hederliga twin tips. Ska lägga upp en bild på dem, riktigt bra är dem (och snygga!).

Yeah, yeah. Avslutar här med en video från GoPro. En funktionell kamera som är hypad bland riktigta skibums. Sådana där som gör trick och andra hardcore grejer, de älskar sina små GoPro kameror. När jag lärt mig att volta eller något annat fräckt då ska jag också ha en GoPro och tjata om den, men tills dess I'll remain silent, haha. Enjoy:


/Cams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0