En vecka

Waddup homies?! Sitter på donken och utnyttjar free wifi medan Camilla är på job fair och lämnar CVn. Håller alla tummar jag har för henne.

Sedan sist har jag gått och blivit med jobb. Visserligen som busser (diskplockare/alltiallo) men är rätt nice med tanke på att det är via Blackcomb så jag får både gratis liftkort + åka bräda till jobbet varje dag. Med andra ord - I'm happy.

Vi har även varit och kollat på tre lägenheter. Alla tre har varit nice och vi väntar på att få svar från allihop i kväll. Är supermycket folk och kollar på alla ställen så man har verkligen ingen aning hur stor chans man har. Skulle dock vara skönt att flytta ut från vårt hostel nu då vi har varit där en hel vecka.

Trots att man inte riktigt kunnat börja njuta av att vara här än, utan mest har stressat runt med CVn och liknande, så känns det som att man gillar det mer och mer för var dag som går. Då vi satt hemma i Sverige för sex månader sedan, precis hemkomna från Oz, var det svårt att tänka sig att man skulle sitta här på donken i Village nu, titta ut och se en klarblå himmel och ett snöklätt berg. Magiskt.

Hoppas alla ni där hemma har haft en trevlig helg! Vi hörs snart igen!

/Gabs



Jag och du Cams? Haha<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0