En månad i Whistler!

Eftersom jag var på min Food Safe 101-kurs idag blev det ingen åkning för mig. Men de andra tjejerna var uppe i backarna och då vi alla kommit hem bestämde vi oss för att ta oss till afterski-haket Dusty's igen för lite middag.

Vi beställde potato wedges, chicken wings, naanbröd, grönsaker och olika dipper. Något av det godaste jag någonsin ätit men jag har nog aldrig varit så mätt i hela mitt liv.

Vi valde ett bord vid den öppna spisen, precis vid fönstret och under tiden vi åt kunde man titta ut och se snön som bara vräker ner.

All den snön som fallit idag plus det fina vädret som väntar imorgon bäddar ju bara för en toppen-dag! Därför blir det tidigt i säng ikväll och imorgon är det först i liftkön kl 8.30 som gäller!

(Btw har jag och Camilla varit här i Whis exakt en månad idag. Tiden går verkligen, verkligen fort när man har det bra!)

Cheers!

/G



Kommentarer
Postat av: Eva

Ser fantastiskt mysigt ut, och vad såg jag om inte en Tumme :)

2011-11-30 @ 15:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0