(wo)man down!

Hejhopp! Mycket bildinlägg på sistone, gött är väl det men tänkte att ni skulle få lite mer textlig uppdatering idag. I måndags hade Frida, Gabbi och jag en helt underbar dag i backen. Finfin paus med varm choklad och muffins uppe i toppstugan med några andra svenskar. Allt var verkligen perfekt tills Frida stöp i en av backarna. Hon fick bakvikt och fastnade i snön och gjorde en vurpa. Ena skidan löstes ut men oturligt nog inte den andra. En knädvridning resulterade i att flera timmar spenderandes på Healt care centre här i Whistler. Frida blir bättre och bättre, men ska ändå ner till Vancouver imorgon för att göra en MRI. Vi håller alla tummar på att det inte är något allvarligt och att hon efter några veckors vila är fully recovered.

Annars. Igår stannade jag och Frida inne. Jag är sjuk så jag valde att chilla. Gabbi och Siggie var däremot uppe på berget. Sweet. Gjorde några ärenden i stan, annars vart det mest seriedeg för att sedan tagga till på kvällen för utgång. Var på ett trevlig födelsedagsfirningshäng i Bayshores innan vi drog in till Village. Att sedan stå i aslång kö vart ju inte så himla ball, så vi valde att dra oss hemmåt istället med en detour till Maccas.

Idag har jag varit på möte på jobbet, ringt postkontoren och jagat ett paket som jag väntar på, tagit en långpromenad med Gabbi. Produktiv dag alltså. Just det! Man får inte glömma att jag och Gabbi har "bakat" idag också. Chocolate chip cookies. Nomnomnom.

Japp, det var väl det. See you around!



Frida - icing like a boss!



Cookie cookie!

/Cams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0