Whistler Health Clinic

Jahopp det blev alltså ett besök hos farbror doktorn i alla fall. Hon trodde precis som mina jobbakompisar att jag hade ett blåmärke eller en liten spricka på något ben eller liknande i ryggen. Först ville hon även skicka mig för xray men när det visade sig kosta 550 dollar (4000kr) och jag frågade om det verkligen behövdes sa hon i princip att det inte behövdes men att jag skulle göra det om jag skulle få mer ont. Fick även numret till samma physiotherapy som Frida går på, så nu kan vi bli physio buddies haha.

Hon blev väl inte heller överlycklig då jag sa att jag måste åka snowboard för att komma till jobbet... men hon menade på att det borde sluta göra ont om 1-2 veckor och då kan jag börja åka normalt igen. Segt.

Nu jobbar jag onsdag-lördag och det ska bli spännande att se om jag kan undvika tunga lyft och liknande eftersom jag i princip gör det varje dag när jag jobbar i vanliga fall. Efter läkarbesöket satte sig i alla fall jag och Camilla på Starbucks där vi inte har varit sedan första veckan vi kom till Whistler. Mys.

Innan vi drog hem handlade vi på IGA och fick bla med oss glitter som vi pyntat lägenheten med och ett stort family pack med fiskpinnar - haleluja.

Inte många dagar kvar tills julafton nu. Hoppas på lite mer snö tills dess.

Night!

/G



För en gång skull stavade de våra namn rätt. Skills!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0