Whistler Blackcomb

Hej och hå! Uppdateringen har blivit lite mer sporadisk här på senaste. Anledningen stavas jobb. Nu har det kommit igång ordentligt både för mig och Gabs. Vi båda jobbar fyra dagar dagar denna veckan. På fredag är det pay-friday dessutom. Det välkomnas starkt, haha. Här i Kanada får man lön varannan vecka till skillnad från sketna 25:e - en gång i månaden - Sverige.

Yeah, yeah. Det här blir en kort uppdatering. Skriver mer imorgon. Då är jag ledig så då tar jag och Sigge oss upp på berget för skidåkning. Gött, gött.

Slaskar upp några bilder här, är nog en två, tre veckor gamla:












/Cams

Kommentarer
Postat av: Frida

Liiite underbart sådär ja ;) Men bara liite, haha ;)

2011-12-22 @ 12:14:49
URL: http://fridasfriday.webblogg.se/
Postat av: mamma Birgitta

Det ser så härligt ut med all snön.

Här i Göteborg har vi bara regn och förklaringen till detta finns i Camilla hotmailbrevlåda.

Det är Glenns fel att det regnar i Göteborg!

Jag vill ha vackert vinter väder istället!

Julkramar från mamma Birgitta

2011-12-22 @ 15:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0