Kvällsdate med Damon & Stefan

Hejhopp alla där ute!Har varit lite dåligt med uppdateringen på det sista och största anledningen är att all vår tid har gått åt till jobb och skidåkning! Cams gjorde ett superbt jobb med att sammanfatta min födelsedagshelg och jag behöver egentligen inte sriva mycket mer än att det var några av de absolut bästa dagarna i hela mitt liv. (Stort tack till alla som var med och firade och framförallt till mina tre underbara roomies - älskar er!)

Sedan sist har vi bla haft julbak och lyckats slänga ihop en del lussekatter och pepparkakor i vårt minikök. Vi har varit ute en del och firat Malins födelsedag. Vi har åkt en massa skidor/bräda och jag har... *trumvirvel* skadat mig! Var på väg hem i fredags eftermiddag då jag på något sätt fastnar med brädan, flyger baklänges och landar på både svanskota och resten av den lägre ryggen samt slår i huvudet. INTE najs.

På kvällen var det Malins födelsedag och vi var ute och firade och jag tänkte inte mer på det. Lördag morgon när jag vaknade var det dock en annan historia... Kunde inte böja mig framåt eller lyfta knäna plus hade en härlig feber (hjärnskakning?). Lyckades på något vis pallra mig till jobbet i morse och arbetade hela dagen. En del jobbakompisar är övertygade om att jag har en spricka eller "blåmärke" på något ryggben men jag vet inte... Planen är i alla fall att vila de kommande två dagarna då jag inte jobbar förrän onsdag och hoppas att ryggen blir bättre. Undviker gärna farbror doktorn och röntgen för 300 dollar...

Ikväll är Sigge och Frida ute och härjar i byn så det är bara jag och Cams kvar. Blir en massa TVD och god mat vilket är precis vad jag behöver just nu.

Godnatt!

/Gabbi
 
 

Julbak!
 
 
 
Mumma...
 

Signes lusseKATT haha!
 
 
Trackback
RSS 2.0