Jobbhelg No2

Sådärja! Nu har jag klarat av min andra helg på restaurangen Glacier Creek. Jag så trött så jag vet inte var jag ska ta vägen, jag har sjuk träningsverk och min rygg är inte glad... Men återigen - gud så roligt jag har haft det! Jag jobbar med så sjukt goa människor och arbetspassen bara flyger förbi. Har även fått prova på en del nya arbetsuppgifter och det känns skönt att ha koll på det mesta innan vi öppnar full time 10 december.

Dessutom fick vi alla ta med oss överbliven mat hem idag, så jag fick med mig både kycklingsallad, rostbiffsmacka och en massa lemon cake. Mumma. Sedan får vi från och med igår åka hela vägen ner från restaurangen till dalen och slipper därför ta gondolen ner. Härligt!

Nu är jag ledig hela veckan och planen är att bara åka så mycket jag kan. Vädret ska bli nice och soligt hela veckan och på onsdag ska det komma mer snö. Ser fram emot detta.

TTYL!

/Gabbi

I onsdags...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0