JAG HAR FÅTT JOBB!!

YEEEEEES! Ursäkta mitt val att använda capitalletters i rubriken, men är helt överlycklig. No more worries alltså. Nu slipper jag känna mig som miffot utan jobb, nu slipper jag oroa mig över min ekonomiska situation och hur länge jag kan stanna.

Så. himla. skönt!

Har varit på jobbintervju idag, ville inte skriva om det här i bloggen innan. Har fått jobb på ett av de finare hotellen här i Whistler, Legends heter det. Ligger här i Creekside precis vid gondolen, vilket innebär att jag har ca 2 minuter gångavstånd till hotellet. Jobbar som Room Attendant, vilket innebär att jag kommer städa hotellrum. Kommer jobba ca 3 dagar i veckan á 8 timmar, vilket innebär att jag kommer ha 4 dagar över till att shredda på berget. Grymt! Får 15 dollar i timman, vilket är en rätt schysst lön mätt i Canada mått. Det bästa av allt, de betalar mitt skidpass!! Jodå, hotellkedjan ingår i en koncern som är ägd av Whistler Blackcomb. Detta betyder att jag (förmodligen om allt går som det ska) kommer få tillbaka alla de tusenlapparna jag lagt på mitt liftkort. Yay! Får dessutom discounts uppe på restaurangerna på berget, precis som Gabs, Frida & Siggie.

Ja, ja, ja, ja! Känns verkligen som en sten som lyfts från mina axlar. Ännu ett bevis på allting löser sig. Tack du där uppe.


Cheers!


ungefär såhär glad är jag just nu..

/Cams

Kommentarer
Postat av: Farmor

Grattis !!!

Visste att du skulle greja detta. Ha det så bra.Alltid lika kul att läsa eran blogg hälsa Gabbi.

Kram Farmor

2011-12-04 @ 01:54:57
Postat av: Felicia

Grattis!!! Happy for u!

2011-12-04 @ 02:08:20
URL: http://glasflisan.blogg.se/
Postat av: Alexandra (KAKHUSET)

Grattis Camilla!! :)

2011-12-04 @ 08:46:06
URL: http://www.kakhusets.se
Postat av: Pa

Gott !!! Kram pa

2011-12-04 @ 11:13:27
Postat av: Lena

Grattis tjejen ! Allt löser sig :)Kram

2011-12-04 @ 12:03:48
Postat av: Hannibal!

Way to go Camilla! Jag har hållt tummarna för dig här hemma ska du veta :D Verkar vara ett ultimat jobb du har fått ju, precis lagom mycket jobb! Lönen verkar grym om man jämför med det jag har hört att man brukar tjäna! (Y)



Grattis grattis grattis!

2011-12-04 @ 13:03:13
URL: http://mikrokosmos.webblogg.se/
Postat av: Therese

Grattis camilla!:D kul att höra <3

2011-12-04 @ 22:05:53
Postat av: sannas rum

GRATTIIIS (:

2011-12-07 @ 08:20:16
URL: http://sannasrum.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0