Glacier Creek och annat

Tjohoo! Hoppas allt är bra med er där hemma. Själv känns det som hela hjärnan är fylld med snor. Mysigt, I know. Har ont halsen dessutom, så jag har tagit det lugnt idag. Skypade lite på förmiddagen, handlade, postade några julkort.

Gabbi däremot har varit väldigt aktiv och duktig. Hon har jobbat lördag och söndag på Glacier Creek. Igår när jag, Sigge och Frida åkte skidor så var vi där och hälsade på henne. Riktigt mysigt ställe. Frida och Sigge testade maten, medan jag njöt av en varm choklad innan jag stressade tillbaka för intervjun. Vilket visade sig vara värt :)

Hur som helst så idag nu när jag låg här och sov så kom Gabbi hem. Eftersom Glacier Creek bara har varit öppet över helgen så fick alla anställda ta med sig all mat som skulle bli dålig hem. Ni skulle sett hennes nöjda min när hon öppnade sin ryggsäck och drog fram sin mat. Kycklingsallad, rostbiffsmacka och seriöst 1kg lemon cake. Nomnomnom. Fast jag klagar inte för jag fick smaka på kakan.

Ja, det var väl ett rätt blandat inlägg. Tänkte posta några fler inlägg med bilder från berget. Cya!






mums!


väntar på Siggie&Frida

/Cams


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0