Being Human is Exhausting

Dår var två av veckans fyra jobbdagar över. Igår funkade helt okej men dagens skift var definitivt inte ryggvänligt... Satte mig även så smart ner i backen när vi var på väg hem och kunde ganska lätt konstatera att min svanskota inte är någon gla' typ just nu!

Nu har jag fredag och lördag kvar (ja, jag jobbar på julafton) och sedan jobbar jag fem dagar nästa vecka. Med andra ord är jag inte sysslolös bara för att jag inte kan åka bräda med ryggen. Var egentligen meningen att jag även skulle jobba 1 januari (kl 7!!) men det skiftet lyckades jag så smidigt byta bort. Tack och lov.

Ikväll är det Dusty's med flickorna som står på schemat, så nu ska jag hoppa (hasa mig som en stelopererad pinne) in i duschen och göra mig redo. Sweet!

Hare bra!

/Gabbi



Kommentarer
Postat av: Frida

Hoppas det blir bättre snart då. Segt att ryggen ska få förstöra!

2011-12-23 @ 11:19:58
URL: http://fridasfriday.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0